Dah jenguk tuh rajin2 la KLIK.. ^^

Saturday 14 December 2013

kebaikan Whitening Body Soap DNARS

Assalamualaikum,
Tajuk kat atas sangat ehem2.

Actually, saya mempunyai kulit wajah yang okey. Masalahnya,minyak terover. Bak kata matsaleh, oily giteww.

Selain tu, okey. Jerawat tu masalah biasa tapi kulit saya hitam manis so Nampak kureng sikit bila cik J muncul pada saat2 saya sedang mengangkat bendera merah.
Lebam hitam bawah mata pun jelas sangat2. Sudah tentu sebab saya jarang cukup tidur, selain tu saya kurang minum air. Tapi kan, sejak saya menggunakan Whitening Body Soap DNARS, ketara sangat perubahan pada mata kasar saya sendiri. Tak tahulah kalau manusia lain tak perasan sebab saya nih jenis yg memerap kat rumah dan jarang mengexposekan diri sendiri di luar.

Whitening Body Soap DNARS ni ngam untuk ladies and gentleman giteww. Sebab apa kononnya??
Sebabnya, Whitening Body Soap DNARS ni sabun susu beras pertama yang mengandungi Collagen Powder. Tapi, ada jugak yang tidak ngam dengan sabun susu beras nih. Macam saya kalau setakat sabun susu beras biasa tu bila nak gunakan, muka saya gatal2. Kalau gatal2 bila dah pakai, tu maknanya kita tak ngam dengan sabun tu. Bila kita rasa pedih2 begitu barulah sabun tuh berkesan. Take note yerr.
Antara kebaikan Whitening Body Soap nih:

1)      Menghilangkan parut2 halus, parut demam campak atau chicken pox.
2)      Menanggalkan bintik hitam atau kesan hitam diketiak, siku, celah peha dan kawasan pelipatan.
3)      Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit bermasalah seperti jerawat, jeragat, kering dan gatal2.
4)      Memulih, melembap, mencerah dan menjadikan kulit lebih tegang dan muda tanpa pengelupasan.
5)      Menghilangkan bau badan.
6)      Badan tidak akan melekit walaupun ketika atau selepas berpeluh.
7)      Sesuai digunakan untuk mereka yang menghadapi masalah kulit dan resdung.

Kesan sabun ni dapat dilihat dalam tempoh 1-2 minggu penggunaan, dah Nampak dah perubahan kat kulit iolls tapi tak nak tunjuklah Nanti muncul pula sifat ujub iolls. Lagi kebaikan sabun ni, ianya bebas daripada bahan kimia sebabnya sabun ni diformulasikan dari 100% bahan tradisional/asli. Tak ada bahan tiruan kay.
Tapi harga dia berbeza di setiap tempat ikut pada penjual jugak.

Macam kat barat Malaysia, dijual dengan harga RM 19.90 berbanding kat Timur Malaysia dijual dengan harga RM 21.90. Tak tahu lah kalau ada yang tambah caj sendiri hinggakan harga sabun tuh dia naikkan sewenang2nya. Macam kat tempat saya nih, saya beli dengan harga RM 21.90 hinggakan bila saya bagi RM 22, baki 10 sen tuh dia bagi kat saya.
Whitening Body Soap nih sebenarnya khas untuk badan tapi oleh sebab salesgirl tu cakap “boleh guna kat muka akak..” saya pun beli sabun badan tu saja sebab dia cakap boleh guna tang muka.

Ada lagi produk2 DNARS yang lain tapi saya tak guna sebab saya tak biasa menggunakan krim atau foundation. Kalau macam korang nak beli, silalah cari kat stokis2 berhampiran. Tak pun kat pasaraya berhampiran atau berjauhan merepek. Tak pun kat internet tapi pastikan, beli pada online shop yang dipercayai saja kay, untuk mengelakkan penipuan dan diri anda sendiri rugi.


p/s   Lawak pulak entry serius kali nih. Ngeh2

1 comment: