Dah jenguk tuh rajin2 la KLIK.. ^^

Friday 26 September 2014

Memang sudah sangat lama

Assalamualaikum,
setelah berbulan-bulan membiarkan blog ini berhabuk begitu saja, akhirnya saya mengambil keputusan utk mengupdate walau satu atau dua post malam ini. Bukannya selalu kan.
     First of all, saya nak cerita serba sedikit tentang hidup baru saya. Kalau dulu saya penganggur tegar, tapi bermula bulan Ogos lalu saya sudah mula bekerja.
     Tapi dengan cerita yg agak berbelit jadi susah sikit nak jelaskan. Kalau nak buat novel pun boleh kot. Apa lagi kalau nak buat drama bersiri. Tapi takkan laku punyalah. Haha
     welll, saya rasa yang diri saya agak comel kebelakangan ini (muntah sikit plisss) kerana saya dah mula membiasakan diri utk memakai wangi-wangian sebelum tidur. So, pilihan utama saya adalah Lilan Vital.
     Memang sangat wangi so bila tidur tuh dia mempengaruhi juga mimpi saya, so asyik mimpi benda-benda cute saja. hewhew
     Nak buat review pun malas. Nanti sajalah buat.. hehe.

1 comment:

  1. hihihi..kalau buat review mesti best...buat laa...mana tau blh ikut mimpi cute2 juga...:D

    ReplyDelete