Dah jenguk tuh rajin2 la KLIK.. ^^

Friday 5 December 2014

Macamana nak dapat free?

Assalamualaikum,

Nampak tajuk confirm hati dah tertanya2 kan camna nak dapat free??

Macam entry lepas kan, saya ada cerita pasal twin pack. Sekarang saya nak cerita pasal 6+1 ni.

6+1. Apa ni??

Bila kita beli 6 botol vita c bulan ni dapat pula free 1 sebab konsepnya memang gtu.

Tapi kalau nak makan sorang saya memang suggest twin pack ni. Sebab apa? Sebab dia beli terus dapat diskaun 5% dan kalau dia nak makan untuk setahun punya memang ngam la sangat.

Buat apa pula beli banyak2 vita c ni kan? Bagus convert jadi member terus supaya dapat murah ni (BERMINAT BOLEH PM SAYA. BOLEH TENGOK SID POSTER SAYA UTK CARA BOLEH HUBUNGI SAYA.)

Iklan jap atas tu. Haha

Okey, saya ada idea camana nak dapat free ni.

Katakan c Ali nak beli vita c tapi tak nak beli yg promo twin pack tu. Tp dia tetap nak beli supaya dapat free juga. Si Ali pun ajak lah si Chong, siti, Aminah, Dayang dan Raju beli promo buy 6 free 1 ni.

Jadi secara tak langsung diorang dah dapat satu free vita c tu.

Macam subjek matematik pula. Haha

Ataupun kita boleh ajak ahli keluarga beli vita c. Sangat menguntungkan. Dengan kebaikan produk, memang berbaloi.

Jadi itu kelebihan 6+1 ni.

Berjumpa lg di entry akan datang.

P/s nak murah jadi la member. Boleh hubungi saya.

No comments:

Post a Comment