Dah jenguk tuh rajin2 la KLIK.. ^^

Thursday 2 July 2015

VIVIX : Ramadhan & July Promotion

Assalamualaikum,

Berbulan-bulan xmenjenguk blog nih.
Saya ada plan nak buat blog baru tp mengingatkan kesusahan mengumpul follower padam saja feeling tuh hihi. By the way, bulan nih best punya promotion. Awal pagi lagi Nenda Dayang Suhana sudah bagitahu supplemen mana yang promote bulan nih.

Antaranya, VIVIX. Yeahh, para penggemar vivix diluar sana sila tepuk tangan, lompat bintang sambil jerit hooray!!

Enjoy the picture, yang rasa2 nak tanya pasal VIVIX sila whatsapp atau sms. Tak pun chat kat official FB saya. Semua ada dalam picture tuh. Right click then save jika anda guna lappy. Hihi.. kalau guna phone, tekan lama2 picture tuh dan save.

Buat apa nak save?? Supaya senang nak cari saya kalau2 rasa nak beli supplemen Shaklee nih.

Selain VIVIX, ada beberapa lagi vitamin yg promo bulan nih. Sy akan up satu2, samada picture atau kelebihan produk2.

Ps : apa yg best jadi CUSTOMER saya?
        -EKSKLUSIF, saya hanya akan conduct pelanggan saya samada tentang cara pemakanan.
         -PEMANTAUAN, saya pantau customer saya. Tak tiap hari, sy buat seminggu sekali.
         -saya sentiasa free utk customer sy, bila ada yg tanya 'camana nak consume Sustained Released tuh Cik Kak oii', saya tak balas on time, saya balas juga dlm hari yg sama. Atau, keesokannya mengikut jadual kesibukan :D.

So, apa tunggu lagi.. sila jd customer sy.

No comments:

Post a Comment